och hennes nya fina vänner tror dom vet vart hon kommer ifrån.

Hej masters. Igår var det super mysigt hos Johanna och Sara, och det blev ännu mer mysigare när jag och johanna låg och skeda hela kvällen, eller i alla fall våra rumpor. Idag kikade vi in vad sala-city hade att erbjuda. Råkade fynda. Kaos när jag skulle hem pga inställda tåg men det slutade med att jag åkte taxi (som sj betalde) genom halva sverige med en smått galen (men snäll) chaffis. Hem kom jag ju. Nu har jag varit och slitit i lägenheten med rob. Tar ett break för att laga mat till två hungriga arbetare, sen blir det att fortsätta hela natten. Och även imorgon. Har även inhandlat en massageolja idag, som jag hoppas på att kunna inviga ikväll - ont i ryggen av att sitta i kontiga ställningar och måla element.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0