kors

Hej pussar. Trött elin som sitter och dricker lite tee.. Igår somnade jag 18.00 och vaknade 08.00 av att klockan ringde. Om jag inte haft något alarm skulle jag säkerligen sova några timmar till. Gårdagens badhusbesök var lyckat! Tova är ju världens underbaraste unge. Efter det så gjorde jag ultraljud på hjärtat och fick remiss till västerås. Hann även träffa Isa och Mickis. Idag har jag gått en långpromenad med zmillis och varit i skolan och dansat bort julgodiset. Det går bra än så länge med mina tre nyårslöften! Ingen cola, alkohol eller shopping på en månad.

Snart kommer rob hit och myser. Vi ska kolla på Filip och Fredrik! Förresten så klicka jag hem detta fina örhänge idag från coccoo.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0