jamen, visst

Nämen gott nytt år vänner! Det här året kommer bli grymt på alla sätt, har en vag känsla av att 2011 kommer gå, fruktansvärt snabbt. Vad har jag gjort? Saknat mig? Jag har tränat, ätit, pussas, slitit och bara chillat. Och festat, ja jävlar vad jag har festat. Nu är det vit månad som gäller. Har haft alkohol i kroppen varannandag i två veckor nu, men ska man fira så ska man. Mitt nyår var fint och väldigt spontant. Började källen emd att äta finmiddag med min kärlek. Hur som helst så slutade det med att vi kom hem runt 5 på morgon. Trötta och nöjda. Började mitt nya och nyttiga liv med en brunch på donken, men heeey tog ramlösa istället för cola - framsteg.

Idag kommer jag inte ta många kliv. Och idag är det faktiskt tillåtet. Imorgon ska jag fotograferas, nervös men glad.
Håller på att avinstallera alla mina sims spel eftersom min lilla dator inte pallar trycket. Buhu.

Nu ska jag fortsätta göra absolut ingenting. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0