ja fast nej

Här sitter jag. Trött som en apa. Enda anledningen till att jag orkar skriva ett blogginlägg är för att jag inte orkar resa mig upp. Skelar gör jag också. Har tagit 4 magtabletter mot magen(logiskt) för att hindra magkatarren som är på väg. Det vore ju..extremt opassande.

Men imorgon är projektarbetet så gott som slut. Två föreställningar samt en rapport kvar att skriva. Sen kan vi lägga det här bakom oss, klappa oss själva på axeln och lämna det för var det va. Hela min fanclub kommer och ser kvällsföreställningen imorgon, vilket är extemt kul!

Längtar till helgens äventyr! Fredag blir det middag för att fira amanda, sne krogen. Pluto. Om jag kommer hem eller ej visar sig, annars så skedar jag med maddis. Living on the edge du vet. Lördag ska jag till sthlm med min kära för att gå på MC-mässa. Jag må erkänna att jag är måttligt intresserad, men fina hojar är alltid en fröjd för ögat, och likaså mitt sällskap.

Klockan är nu typ 20.00 och jag kryper ner. Sömn är bland det bästa som finns. Bästa läkemedlet, speciellt om man är trött.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0