glad

Lyckligaste jag. Det gör absolut ingenting att vakna 04.00 när du ligger bredvid mig. Världens finaste dök upp igår vid min ytterdörr med rosor, choklad och loka. Snacka om vardagslyx!

Bröt mitt nyårslöfte igår, men de är ju till för att brytas. Och jag hade ju redan brytit det. Men är det rea så är det. Köpte en hallonröd/orange tunika samt ett solpuder igår, och fick även hem mitt finfina örhänge i världens sötaste box med en lapp där det stod tack elin <3 Snabb leverans var det också! Great.

Skolan har börjat. Började bra med att jag fick ett jobb, men blev av med det en halvtimme senare. Jag och linda åt donk samt att vi hade värsta tajmingen på tåget. Är dock bitter över att min cykel blev stulen på julafton så jag måste gå till coh från tåget vilket jag förlorar både tid och energi på. Men får ju motion....

På fredag ska jag ta bussen/tåget till sala till min kära Johanna där jag sedan ska övernatta, mys! Saknar henne. Och har träffat henne allt för lite på senaste tiden...

Nu ska jag göra frullebulle sen knalla till tåget. Den långa, långa vandringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0