bilder osv

Heey. En ny vecka har tagit fart, som även råkar vara den sista på jullovet. Idag så har jag mest latat mig i sängen. Men har även varit flitig i köket och gjort en rejäl måltid samt maddes goda lakritskola. Mamma och jag tog en spontan latte på latte, på vägen hem gick viförbi bion och såg att narnia visades, så vi körde en spontan bio. Mysigt. Vardagslyx is the shit. Imorgon, eller idag..eller ja.. ska jag umgås med mn syster och lilla tova. Vi ska åka och bada! Favorit i repris. Efter det ska jag till läkaren igen och undersöka hjärtat mitt mer. Ska även hinna med gymträning med fina Emily. Resten av veckan då? Jo på onsdag blir det att ta tåget till västerås där det ska jobbas med projektarbetet. Sen ska jag och min kära åka med min och mina syskons familj till värmland. Ska bli roligt! Där väntas skidor, tunnbad och oxfilé(viktigt).

Igår så fotades jag av Nicklas Eriksson, det var roligt och det blev fina bilder! I si sådär 6 timmar höll vi på och det känns lite i kroppen och fötterna idag, men fett värt det! Här kommer någar bilder




Kommentarer
Postat av: Sofie

Bilderna blev helt wonderful :D

2011-01-04 @ 11:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0