pustis och stönis?

Hej kamrater. Idag har jag egentligen sovmorgon, men eftersom jag sov hos papi så måste jag vara uppe med tuppen ändå. Ska nog försriva tiden emd att gå promenad med zmillidill som för övrigt är fruktansvärt gosig på morgonkvisten. I fredags så tog jag min firskis och svettis-oskuld. Jag, maddi och dessi köttade ett intensiv pass innan vi fixade oss och gav oss av till amanda som hade ferre. Hur som helst så ska jag köpa tre månaders pass-kort där idag. Jag dansar på torsdagar men mitt 21.09 tåg har fått för sig att sluta gå, har ingen lust att sitta på stationen i två timmar heller. Jag känner att träningen är en av de saker som gör mig lite extra glad just nu, ja är även gladis över att ha spenderat lördagen med sofie :) Vi gick promenad, slängde grejer på tippen och vi(hon) bakade kladdkaka. Good shit! Hela söndagen tillbringades med min älskling.

Jag är otroligt sugen på att ta studenten typ NU. Jag kommer dock sakna alla människor och all dans men jag känner att jag vill ta en fot ut i vuxenlivet, eller något. Jag har dessutom hittat en utbildning som passar mig. Den håller på i 5 veckor och kostar 40 lakan, man blir ju svettig bara man skriver det.


mys-hunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0