hey life.

long time no seen. Är mitt uppe i livet och hinner inte riktigt skriva. Har gått och blivit dödssjuk(typ). Började med en harmlös förskylning och lite feber och utvecklade sig till en otrevlig och fett oglamourös magsjuka. Idag har jag mest sovit och ätit piggelin. Trottsade febern och följde med mamma för att titta på Jösses flickor och lindis. Det var värt att sitta och svettas som en gris för! duktiga duktiga linda.

Annars? Just nu sitter jag och lyssnar på kent och är emo över att jag inte kommer träffa robin förrän typ nästa fredag eller lördag.. Jag tycker han ska komma hit och vara social men han vill inte bli smittad pussy haha.. Det går framåt med lägis! Är helt kär..blir avis på mig själv som ska bo där! Allt är fett modernt och fräscht, duktiga rob <3 Jag kan dessvärre inte ta på mig någon ära då jag bara har en tendens att förstöra haha.. det är jag som är kaffeköparen och så håller jag arbetaren sällskap medan jag spelar angry birds eller hungry sharks, good shit.

Jag blir extra känslig när jag är sjuk tror jag, bryter ihop för varje liten grej haha.. Här om dagen bröt jag ihop för harry potter inte funkade, grinar till allt jag ser på tv samt att jag börja grina (i smyg) när jag hörde hur teatergruppen peppade varandra innan föreställning.. Fast jag skrattar åt mig själv samtidigt... Det påminner mig om innan jag börja äta p-piller, kunde börja gråta när jag såg ett träd. haha jag har alltid varit en gråt person och kommer allltid att vara. gråter tom när jag skrattar.

Nåväl, nu blir det sängen.. har nog slagit rekord i sovtimmar den här helgen i alla fall :)
puzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0