SHE IS MY MAN

Det blev ikea med mamma, syster anna och lille tova :) Det var mysigt! Tova är busigast i världen, och ni kan gissa om hon hade kul haha. Nu sitter jag här, home alone och fryster om tossingarna. Men jag ska banne mig inte bli sittandes här resten av denna lördagskväll. Har lovat mamsen att städa hela lägenheten, så det är exakt avd jag ska göra. Tjill att va själv hemma för då kan jag lyssna på vilken musik, hur högt jag vill. Sen vore dte feting bra om jag gjorde svenska läxan, men det kommer nog inte bli något mer än en tanke. Har även planer på att uppdatera mitt CV, måste jag skriva att jag har körkort nu ocskå;)

kom nyss åt nån knapp så allt blev så här, kurvigt. Knasigt.

Kanske ska lägga upp min städlista? Jofan, för den är inte som du tror.

inte som du tror



Mina nya hjärtliga strumpbyxor. Lindex 59 riksdaler.

Kommentarer
Postat av: Vendela

Gillar om det du skrev! Mysigt att se en del fina saker och inte endast det vanliga sakerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

2010-09-28 @ 17:41:07
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0