lever!

Hej hej på dig min bror. Jag lever, gulligt att ni har saknat mig <3 Skolan rullar på och det är underbart att dansa och träna igen. I måndags körde jag vilse i 2 fucking timmar när jag skulle åka hem från dansen..bra gjort elin, bra. Men allt är som dte ska för jag har aldrig haft något vidare lokalsinne. Men 180 grader fel när man ska hem? Illa... Igår lekte jag med Isa, vi gick runt i köping och shoppade p-piller osv. Sen myste vi hemma hos henne och provade läppstift, kvinnan har typ 200 olika helt nya i alla dessa färger. Lycklig tjej blev jag när jag fick låna ett orange :) Jag som letat efetr ett orange läppstift i över ett år. Nåväl. Nu har jag precis duschat o sitter o äter en banan, om cirkus en halvtimme sitter jag på bussen till kungsör, ska mysa hos pappa ikväll.

Bjuder på en bild, för ovanlighetenskull ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0