f(u)ck

Ber om ursäkt, som vanligt. Men denna gång är anledningen att jag hade lyckats med att ta bort sökfältet på min dator? weird. Hur som helst rullar allt på. Förra söndagen cyklade jag från köping till kungsör. Förra tisdagen gymmade jag och söta Emily i 2 timmar, duktiga. I onsdags sprang jag 5 km på skoljoggen och i torsdags fick jag lins(er). Fullt ös med andra ord. Helgen har varit msyig. I fredags sov jag själv, buhu. Men mitt hjärtegull kom på lördag så vi tog en powernap då ist. Lördag kväll så dansade jag på kulturnatta. På bänkar och i konserthuset. Igår stack min bäbis innan jag ens hade vaknat för han skulle åka cross. Resten av gårdagen gjorde jag.. Inte ett skit. Eller jo jag röstade för första gången. Jag tänkte ta ett inlägg om politik och om människors okunnskap någon dag. Men just nu hinner jag inte får jag måste trampa iväg till tåget. Har några timmars dans nu på morgonen. Ska prova på en hip hop grupp här i Köping ikväll i 2 timmar. Hoppas det blir något :) Kommer bli en hård dag. Har sovit för få timmar, men man är väl en viking? JUSTEEEEEEE var till sömmerskan i lördags och pratade balklänning HIHIHIHI.

pusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0