body souffle

Hej söt! Igår va en fett lyckad kväll. Dansade gärnet och har ett typ svart blåmärke på knäet, hm. Kul att träffa alla finisar, gott och blandat! Folk från kungsör, arboga och köping. Och från andra städer också. Jag och linda söp oss bokstavligen talat under bordet (internt skämt). Sen kom min älkslings älskling och hämta mig, sen hem till mig och mysa. Hon somnade som en stock så jag kollade på min godnattsaga sex and the city. Seriöst jag måste kolla på minst ett avsnitt varje kväll annars kan jag inte sova haha.. Nu har min kärlek åkt hem och här sitter jag och dricker vätskeersättning. Ska ta och städa rummet, inte för att det är jätte äckligt utanför att jag måste komma igång och göra något annars komme rjag bli sittandes här, och ett extra fint och rent rum tackar man aldrig nej till. Ikvälkl ska jag till papi. Ska ringa honom nu och be honom köpa en bingolott tills ikväll <3

Imorgon är det måndag - dags för ny träningsvärk och nya äventyr! På tisdag ska jag rob och jonas till sthlm och rocka sönder till ozzy på globen. Sen sover vi i sthlm sen direkt med tåget till skolan på onsdag, hårt liv, men visst fan lever man :D

PUUUUUUUUUUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0