att klippa eller inte klippa

Jag har gått och blivit sugen på att klippa page igen. Nu menar jag inte att jag haft det förut men jag har gått i de tankarna förut. Men nu har ju mitt hår blivit så långt och härligt så jag kommer antagligen gråta och ångra mig efteråt, eller? Skulle vara så skönt att slippa alla dessa tovor som jag måste bekämpa varje dag. Trror helt seriöst att det kommer någon när ajg sover och fuckar upp det för det står åt alla håll o kanter när jag vaknar, ingen nådig morgonfrilla här inte. Dessutom tror jag att mitt ansikte skulle passa i page, en lång sådan



Kommentarer
Postat av: mallan

go for it! i vår typ, då hinner du ha några månader till med det långa nu när du äntligen fått långt och så fräschar du upp det med lång page i vår.

2010-09-11 @ 19:33:30
URL: http://maolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0