livet är gött

Goafton nattugglor! Jag är sjukling och tog medveten sovmorgon idag, men var dutti och åkte in till de två sista och viktigaste lektionerna. Sen hem och duscha lite. Tog bilen till min fina Linda där hennes pappa mästerkocken lagade middag till oss. Lindas mamma fråga vad min mamma gjorde, svarade att hon tvättar. Det går inte för sig att man tvättar själv på en fredagskväll och dessutom hade hon inte ätit så jag och linda åkte hem till mig och kidnappade mami i tvättstugan haha. Sen hem till Linda och hade världens mysigaste kväll med hennes familj. Underbar mat och härligt sällskap. Sen cruisa jag o linda och hennes syster till lägenheten och kika lite på vårt projekt. Nu sitter jag hät helt själv mätt i magen och lyssnar på Håkan. Snart kommer nog min rpins och pussas :) Livet är allt härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0