Life wont wait for you

Heeey! Veckans näst sista dag är kommen. Vad har jag gjort? Dansat, pluggat, skrattat, sovit osv. Igår slutade jag lite tidigare än vanligt. Eftersom jag är bil och hundvakt så tog jag tillfället i akt och åkte och köpte tacos grejer till de två karlarna i huset och mig, dvs robin och min bror. Efter tacosen blev det idol och en bira, somnade dock runt halv 9. Blev väckt av en kramgo kille. Vi kollade på slutet av idol och sen bestämde vi oss för att vi var hungriga. Mcdonald halv 1 ungefär. Aldrig fel. Sen hem och sooova. Idag vaknade jag ensam, r hade dragit för att köra cross. Nu ska jag snart ta hunden och bilen till agilitybanan och träna henne lite. Eftersom jag har en äcklig hosta vill jag inte anstränga mig så mycket. Igår povade jag en gösnygg stjorta på h&m, la undan den tills idag för att klura lite. Tror jag åker förbi och köper den faktiskt. Bra gjort av mig och inte impulshandla hela tiden! :)

Ikväll ska jag till min syster anna. Ska vara barnvakt år favoritungen Tova, mysigt!
På onsdag så släpper håkan bråkan sin nya skiva, som jag har förbokat! <3 Kan ju säga redan nu att nästa fredag ska jag och linda äta middag för att fira det.

Bilder från agilityträning kommer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0