Jag ville sjunga något för dig igen men jag blir för full för att sjunga.

Hej babes!
Måndagen susade förbi, svisch sa det ba. Är piggelin efter helgens sömn, härligt. Ska nog sluta festa, hela veckan blir förstörd då haha. Men nästa vecka så får det bli lite alkohol, måste ju fira att HÅKAN FUCKING HELLSTRÖM släpper ny skiva *gråter en skvätt*. Har förbokat skivan så kommer få den signerad och grejer, fett.

Idaaag köpte jag min balklänning, jag är kär. Lyckades pruta 900 kr på den, eller hon i affären pruta den själv haha. Men den är hur fin som helst och så fort jag fick på mig den visste jag att den var den rätta, lkärlek vid första ögonkastet. Tänker dock inte avslöja något, än. Ni får gott våndas till 20 december då balen träder kraft. Dags att boka frisör också, hårt liv.

Nu på kvällkvisten har jag inte gjort mycket vettigt.. Ätit bullar, kollat på tv, petat naveln, pussat med zmilla and so on. Saknar min rob. Söndagar och måndagar är värst, så är det så långt till torsdagen då han kommer hem. Kan man bli beroende av en människa?

Nu ska jag, göra något vettigt..eller näää, godnatt! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0