dans

Hej vänner! Helgen har varit bra. I fredags så lagade jag och robban finmiddag hemma hos mig. Inte helt fel. Sen sov vi hos honom i arboga. Mindre mysigt att jag kräktes på hela hans golv pga av tuden hostattacker, fresh. I lördags så tog vi oss till skogen och jag kolla på när han körde cross, dutti. Sen har vi jobbat och slitit resten av helgen. I lördags kom söta isa och hjälpte till. Drack öl och lyssna på rockklassiker. Runt 12(?) så drog vi och åt pizza. Sen märkte vi att köpings cafe och bar hade öppet till 3 så vi tog oss en kaffe efter maten. Sen gick jag och rob hem till mig och däckade som två sälar.

En vecka till lov. Jag behöver det så jävla mycket. Behöver sova ikapp. Vad jag ska göra på love? SOVA, träna, träffa familj och vänner och så åker jag med pappa på fredag till gävle och stannar där över helgen och firar halloween.

Nej nu ska jag sluka min smoothie och trampa iväg till tåget(som antagligen är fett försenat).

buss och kran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0