söndagsrutin

Hoppla! Jisses vad helgen gått fort, gah. Igår så tog jag och robban sovmorgon sen så fikade jag på latte med mickis. Resten av lördagen har jag slitit rumpan av mig, sen sov jag och min kära i arboga där vi slockan som två sälar. Fett trötta hela tiden, det är mycket nu. Idag tog vi också sovmorgon, sen slitet lite lite. Slitit liv azzå tihi. Sen lagade jag och mamma jätte god mat, mmm.

Nu sitter jag i kungsör hemma hos pappa och spelar bingolotto och äter godis. Ska börja plugga nu, veckan kommer bli hård. Nationella på onsdag, saco i sthlm på torsdag och engelskaprov på fredag. Samt att det är mycket med dansen, träning och projektarbetet. Suger hårt att mitt hjärta inte lugnat ner sig. Hut tråkigt är det inte att dansa ut och bara titta på alla andra som svettas? Suck..
Typ 5 veckor till jullov, sköööööönt. Längtar så till jul, älskar allt mys.

nej nu ska jag vinna några mille på birre.
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0