puss

Hej pussar och kramar!
Lovet har hitills varit göttans. I måndags så bada jag som sagt. I tisdags så blev det gym 1,5 timme. Efter det så kom Johanna och Sofie till mig :) Bastu och god middag, hur mysigt som helst. Har saknat mina tjejer. När jag är med dom känner jag mig inte lika dum i huvudet <3
I onsdags hade jag faktiskt inte ett smack planerat! Tog en rejäl sovmorgon sen gick jag och sofie 7 km med zmilla. Sen mös vi hemma hos mig med tee och grejer, sen gick vi 7 km till haha. Igår så tog jag tåget till västerås. Sen hem igen och då tog jag och sofie bilen till arboga för att TATUERA oss! Men jag bangade i sista sekund med jag höll sofie i handen och var moraliskt stöd, hennes blev as fin! På handleden, hon skrev "jag ångrar ingenting" på franska. Komiska skulle vara fall hon ångra den haha, då kan hon lägga till: förutom den här tatueringen. Skämt åsido.
Sen så kom min fina, underbara, vackra, varma, älskade rob hit och sov, vilket han fortfarande gör haha. Helt slut stackarn <3 Ska nog krypa ner en timme till innan pappa kommer och hämtar mig, gäcle till söndag you know.

hejohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0