lövely löv

hej fuckers. Äntligen har jag mitt efterlängtade lov! :D happy girl. I helgen blev det utgång i arboga och annat sköj. Idag så har jag lekt med min syster anna i kungsör hela dagen, och tova såklart. Gick upp 8 imorse hos pappa och gick till henne som en zombie, åt frukost, sen packa vi iväg oss till arboga badhus.  Det var hur mysigt som helst, tova var hur glad och söt som helst! Sen åkte vi till kungsör igen där alla däckade och sov ett tag. Sen när jag vakna så tog jag med mig hundarna på en löptur i skogen, hur mysigt? Nu ska jag göra tacos sen krypa ner och..inte göra ett skit ;) Kommer somna som en säl ikväll med tanke på dagens aktiviteter.

Morgondagen kommer bli lite lugnare. Ska försöka gymma lite med Emily hade jag tänkt. Sen mot kvällen kommer min barndomsbästis Johanna hit och myser, kanske en sleepover? Hur som helst längtar jag ihjäl mig efter henne. Hon är den person jag känt längst och bäst. Ser mig själv i henne och vi har aldrig bråkat eftersom vi förstår varandra så bra. Skönare brud får man leta efter. Synd att man inte hinner träffas mer eftersom hon går på ösby i sala, och har även skaffat sig en lägenhet där.

Tanken var att jag skulle träffa min andra favorit person Malin i veckan också, men eftersom våra scheman för veckan inte passar ihop så blir det nog inget. Skulle behöva gå och prata av mig <3

Förresten så har jag massor med drömmar och planer om framtiden, det här kan bli så jävla bra!

Ibland känns det som jag lever ett dubbelliv, det liv jag har hemma och det jag har i västerås. Det har väl sina för och nackdelar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0