be happy

Nu i mindre glada tider som dessa, med prov, krav,beslut, sjukdom osv, så måste man tänka på allt som faktiskt gör en glad, riktigt jävla lycklig, full med skratt ja you name it. Robin gör mig fruktansvärt lycklig, varje dag. Han får mig att känna mig speciell och älskad, för den jag är. Dessutom är han lika sjuk i huvudet som mig så jag skrattar konstant med honom, typ. Dessutom är han ju min hjärtvän, pussar är härligt. Jag blir glad av god mat, som man lägger ner lite extra tid på även fast man inte har tid. Jag tycker om mina fina vänner som alltid finns där och förgyller mina dagar. Alltid en axel att gråta på och alltid någon att skratta med(åt). Min familj är även den gelt underbar, ställer upp i vått och torrt. Jag är exrtemt glad ocg taggad över harry potter på bio på fredag, ack som jag längtat! Jag är glad över att man tatuering är aktuell, bara modet som saknas.
osv osv osv osv.

Där ser ni! Det finns en hel del grejer att vara glad över och uppskatta. Vet inte varför jag skrev detta men ibland behöver vi nog alla en påminnelse över det bra, och inte bara det dåliga och jobbiga.



OKEJ JAG MÅSTE BARA FÅ GRÅTA LITE MYCKET ÖVER ATT MITT PANDORA-ARMBAND ÄR TOTALT AV! TRASIG! SÖNDER! fick det i present av min älskling när jag fyllde 17, så ja, ont i hjärtat och tårar i ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0