Valborg

Hellow retards. Valborg igår var så misslyckat med samtidigt så lyckat, love. Med tanke på förra årets valborg när min cykel blev stulen (IDIOTHELVETEN) så var det inte så svårt att göra det mer lyckat.

Började med grill och dricka hos fina Sara Ageborg i Kungsör. Åh  fick träffa mina älskade älskade tjejer igen på typ tusen år. Grät lite av lycka inombords. Alla är sig lika och är precis lika bänga som jag, alla älskar alla liksom, inga konstigheter. Sen efter god mat så bar det väg med "party bussen" till Köping. Sen så blev det vandrande från fest till fest och jag hittade slutligen en vindrickande Isa på en stock i skogen. Vi mötte sedan upp grabbarna bus (rob, jon och ped) och begav oss till mig för att basta och äta donk och sen avslutades kvällen.

idag har jag varit hos min syster i Kungsör och varit barnvakt åt tovi (vi sov och gosa i soffan) medan de andra byggde staket. Vi grillade och hade det bra. Sen blev det av övningsköra till Köping, och det går bara bättre och bättre så till sommaren kommer jag med all säkerhet (peppa peppa ta i trä) ha körkort till sommaren. Nu sitter jag här och funderar på att ut och gå en sväng. Hoppas på att min robin kommer och pussas ikväll också.

Over and out




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0