Speechless

Hej gullisar. Ledsen för usel uppdatering, har häcken full. Lady gaga igår var MAGISK! Går inte att beskriva i ord. Jag grät, jag rös, jag dansa och sjöng med min älskade och saknade vän Malin, tack!

Sov hos älskling tills idag, nu är vi hemma hos mig och hundvaktar zmillis. Jag har städat rummet+köket och robin ligger och sover och är halvsjuk i sängen, bäbis. Nu ska jag gå ut o gå med monstret sen ska jag nog krypa ner brevid sjuklingen. I kväll ska vi nog hyra film, baka pizza och pussas.

En extra puss och tanke till Linda som far till Rhodos idag. Lite avis eh ja. Men hon ska köpa hem en stråhatt till mig så jag behöver inte gråta så mycket. Kommer i alla fall inte träffa min älskling förrän nästa söndag/måndag. Kommer jag överleva? Den som lever får se.

Hejdoooo

(Tycker jag är ganska bra som kan spendera pengar utan att ha några, tummen ner för mig)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0