morrn

Godmorgon kamrater. Det blev latte igår, mmmm deras toast är inte att leka med. Sen så tittade jag och mickis på balmänniskor, fina varelser. Om ett halvår är det vår tur! Hur som helst så stack vi till mickis sen och börja förfesta. Hon gjorde världens finaste sotning på mig, och så platta jag håret. Såg ut som en helt annan människa! Jätte fint blev det i alla fall, kanske kommer bilder sen. Kvällen blev minst sagt spårad men rolig. Sen drog hon på krogen och lilla jag cykla hem och sov. Jag har typ drömt om att jag dricker massa vatten haha så det är precis vad jag har gjort hela morgonen, vatten är så jävla gott. Nu inväntar jag att mamma ska göra omelett, det är ingen ide att jag göre själv för det smakar bara bajs då....Idag blir det grillning med nära och kära i min brors ära. Haha fick tom ihop ett rimm här på morgonkvisten. Hoppas min baby kommer hit snart, miss him so badly.

För övrigt så behöver jag städa rummet och plugga matte. Men vi får se hur duktig jag tänker vara idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0