söndag

Detta har varit en av de värsta men samtidigt väldigt rolig helg. Fullt ös hela tiden. Igår jobbade jag som sagt, fantastiskt roligt men lite svårt och ack så stressigt. Jag ska aldrig bli arg/irriterad någonsin igen om jag måste vänta på min mat, inte ni heller! Efter 5 timmars jobb så kom min älskling och hämtade mig o det bar av till boga för film och mys. Jag somna dock efter 15 min och har sovit hela söndagen typ, social och rolig flickvän jag vet. Nu har jag ganska nyss kommit hem från mitt pass, även det väldigt roligt men jobbigt. Mitt ansikte har en tendens att bli väldigtr rött. Kan nog även bero på att headsetet är trasigt och jag måste skrika söndr min hals i si sådär en timme, men roligt, som sagt. Nu sitter jag här och är minst lika trött igen. Ska bara äta mammas goda mat och duscha sen ska jag stupa som en fura i sängen. Min kropp och knopp behöver återhämta sig totalt.

Är lite ledsen i ögat och sur i mungipan över att det snöar, det var ju så gott som vår igår...

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0