måndag

Ännu en vecka har tagit plats. Hoppas den går fort så jag får helg snart. Idag efter danslektionen så tog jag en promenad i solen här i Västerås, det var skönt och man kunde ana våren, lite. Längtar till snön försvinner så man kan börja springa, konditionen är inte på topp vänner. Nu sitter jag i skolan igen och väntar på dansen. Har precis skrivit klart min lägesrapport tills utvecklingssamtalet imorgon, what to do now? Ska nog söka jobb och kolla upp nummer. Vann inget på bingolotto igår heller, typiskt. Någon som vill att inte elin ska ha några pengar verkar det som.

Jag längtar sjukt mycket tills jag kommer hem i vår mysiga lilla lägenhet i Köping(21.30, döda mig). Då ska jag äta, duscha, sitta i massagestolen och sedan lägga mig i sängen på min spikmatta, sedan så ska jag sova, så jävla hårt.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0