jobb

Hej mina trogna bloggläsare(ca 2 st kan känna sig träffade). Nu är jag hemma hos papi, vi har ätit korv. Idag har jag ringt och sökt ca 20 jobb, utan framgång. Men ska ringa några imorgon och lämna några cv:n på lördag, så lite framsteg. Ikväll är the true blood!!!!!!!!!!(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), lycka. Kommer bli sent i säng men det är det fan värt. Imorgon kommer min bästa robin hem, vad veckan har gått snabbt! Jisses. Men det är bara bra. Även solen har varit och hälsat på, har försökt mig på solterapi med hjälp av massor med promenader, man blir ju så glad, har hopp om framtiden. Just nu längtar jag till lady gaga, kiss, festival(?), motorcykel, sol, bad osv osv osv. Sen så blir jag ju stor tjej i juli också, 18 feta, inte illa elin.

nu ska jag lära mig min låt som jag ska sjunga på audition i skolan imorgon, jag är och förblir en tidsoptimist.
bildne är tagen några dagar efter vår hemkomst från gran canaria. brunisch


Kommentarer
Postat av: Maolie

mjau and grr..!

2010-03-11 @ 00:32:36
URL: http://maolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0