I want candy

Godmorgon mina kära. Filmen igår var bra, gillar hur de har gjort den. Idag vaknade jag med solen i ögonen, älskade sol. Har nyss ätit omelett och sitter nu och smuttar på mitt tee, en bra start på dagen. Jag ska ta tag i mitt rum och städsa lite sen blir det promenad(kanske en joggingtur?) i det fina vädret med min bäbis zmilla. Sen ska jag fortsätta dela ut mitt cv till alla västerås företag och butiker, jag krigar. Sedan så bär det av till eskilstuna för att fira min kusin som har fyllt år, min lilla älskling Tova ska också med så jag gissar på att det blir mest bus för min del. Ikväll så nalkas det melodifestivalen och pizza hos min kära far med robin. Gillar egentligen inte melodifestivalen så mycket men det är ju final och jag får ju pizza...

kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0