det är vår nu, älskling

Hola! Sista dagen på lovet, behöver inte ens nämna vad jag tycker om det. Min prins sov här ikväll, men han åkte och träna och jag har varit ute och gått med zmilla i det fina vädret en timme. Man känner att våren är på väg nu, på riktigt. Nu måste jag få lite vettigt gjort så jag njuta av kvällen. Vad som händer visar sig. Jag ska söka jobb, plugga, gå till bissens och fixa en tröja med tryck och laga mat. Eller ska man köra på pizza? ja, det blir nog så. Fick ett sms från mallan brallan imorse som gjorde min dag, en förfrågan om jag ville på lady gaga med henne! Nog för att jag har väldigt, väldigt dåligt med pengar men det löser sig, allt löser sig! Det kommer bli så jävla ös. Vi ska dansa och sjunga i Globen den 7 maj, för jävla fint.

Nej nu ska jag dricka mitt nya SUPER DUPER GODA tee, mareld heter det. Köpte det i Gävle på en teeaffär. Det är ett grönt tee med massa bär i så det får en mer söt smak än ett vanligt grönt tee. livet leker.

En sak till, jag är nu en lycklig ägare till ett par låga röda converse(igen). pusspusspusspusspill

NU SKA JAG OCH LINDA SNART ÅAK TILL VÄSTERÅS OCH VARA MED PÅ AUDITION TILL KÖRSLAGET :D fasr jag tror inte jag vågar så jag ska nog bara vara med som stöd till min rockstjärna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0