dans

Hemma efter många jobba, men fantastisk roliga timmar av dans. Man kan ju inte annat än gilla min dansgrupp. Hur som helst gick det bra och det var kul att det kom många och kolla. Fast frukosten satt i halsen på armhävningarna men what to do. Köpte en smaskig sallad på vivaldi gjorde jag också, och nya hårnålar. Mamma har även köpt en bok om skor, verkar rolig. Återkommer om hur pass bra den var sen.

Nu ska jag städa rummet, haha jag har märkt att jag skriver det i typ varje inlägg men är man bra på att skita ner så måste man vara bra på att städa också. Dessutom lider jag av kontrollbehov och måste ha allt i ordning, typ.

Bilder kommer nog senare från gårdagen.

häddå

JAG ÄLSKAR ATT DANSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0