balett

Tjena! Nyss hemkommen från skolan, avis? Tänkte väl det. Idag har jag dansat balett. Jag har gjort ca 100 "tåhävningar" per dag för att stärka fötterna så det gick jätte bra att dansa tåspetssko idag, roligt med resultat! För övrigt hade jag utvecklingssamtal idag, gick fint. Förutom att min mentor gav mig 2 veckors totalt träningsförbud. För jag har haft benhinneinflammation så länge att den blivit kronisk. Jag ha försökt allt. Men jag kommer inte klara av att inte träna på TVÅ VECKOR, kommer klättra på väggarna. Jag som tränar minst 3 timmar per dag. Men jag ska total chilla på påsklovet(som är om 3 veckor).

Nu ska jag duscha sen krypa ner och titta på desperate. Puss och kram


bildkälla:http://www.betterphoto.com/uploads/processed/0816/0804162307521img_4682_.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0