resor

Hej fans. Sorry för dålig uppdatering. Har bott hos min prins hela helgen. Vi har spelat guitar hero för fulla muggar, jag har tom jobbat mig upp till medium! Skills. Sen har vi kollat på arbogas karneval, pussats, ätit godis och pizza, sovit(jääääääätte mycket) och haft det mys. Ibland behöver man såna här helger och bara komma bort från allt.

Idag har jag övningskört i regnet, gick kanon. Ingen är död än i alla fall. Imorgon börjar min intensivutbildning, taggad!

Idag när vi satt i bilen sa mamma: Vet du vad jag funderar på? Att vi borde åka till USA nästa sommar när du tagit studenten, du kan få det i examenspresent. Jag ba WHOOOOOOOOOOOOOOOT? Skapligt glad tjäj. Vi ska bo lite överallt hos våra släktingar runt om i USA, mestadels Brooklyn. Det vill säga att vi kommer vara nära NEW YORK och vad tänker vi alla på då? SEX AND THE CITY! Jag måste leta upp adressen till Carries lägenhet och ta en flashig bild på hennes trapp, nyss blivit avsläppt från en dejt av Mr Big. Typ.

Och snart är det dags att boka Thailandsresan med rob! Shit vad jag längtar, hello paradise! Vi kommer vara där i minst 2 veckor, great.

Härligt att drömma sig bort när regnet står som spön i backen, nu ska jag packa och fixa sen bär det av till pappa. Bingolotto är slut men jag hittar nog på något.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0