prison blues

Jag älskar att jag älskar världens bästa musik, seriöst. Just nu så sitter jag och spelar folsom prison blues med kära johnny cash, tar mig tillbaka till yngre dagar när jag och johanna sjöng o spela gitarr i skolan hela dagarna. Jag saknar johanna förresten. Hon är en sån där vän som man har hållit ihop sen barnsben och jag ser mig själv i henne. Lika bänga och lika bra humor. Sist vi sågs var det snö på backen, så johanna, en dejt? du och jag? jag ska vara en gentelman, lovar. no hands! no hand! (du vet vad jag menar).


Kommentarer
Postat av: Johanna

vadå?! är inte ni nakna?:D

jag tycker vi ska leka. och jag tycker vi ska gö det på p&l för jag är helt ensam och ledsen där:(

2010-06-25 @ 16:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0