kiss

Hej sötnozizar. Idag är det kiss-konsert på schemat! Inte illa. Tåget till sthlm avgår ca 13.40, lite för lite tid att göra något och lite för mycket tid till att inte göra något. Vad ska jag göra? Skulle vara skönt att springa en sväng men både vädret och tiden talar emot...

Igår var det typ avslutning, eller vi sluta egentligen i torsdags och fick betyg och grejer då men sen skulle vi ju dansa för alla övertaggade studenter igår, men det var dte värt, vilken känsla! Bättre (och fullare?) pubilk får man leta efter.
Igår så sov jag typ i 5 timmar när jag kom hem, sen kom rob hit. Vi (han) spela gitLuring döröng. Vi åkte förbi julle en väng där det var party, träffade fina lindis. Sen helt plötsligt började han skriva ut något på skrivaren... Trodde först det var kiss-biljetterna, men han bad mig kolla på dom och SMACK så hade jag 2 peace and love biljetter framför mig!!!!! Busen hade köpt dem redan i maj, men hållt dem hemliga. Och som jag har tjatat och tjatat att jag vill åka. Men det blev en fin avslutningspresent må jag säga.

Här kommer lite bilder från i torsdags.
PUSS!
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0