jävligaste av platser

Cyklade som sagt till malmön med min bebis idag, så jävla värt det när man ser hur lycklig hon blir när hon får bada. Va där själv eftersom ingen jävel(frågade typ hela köping) ville följa med, alla hade tydligen fullt upp..................... Nej nu ska vi inte vara bittra, jag och zmillis hade en mysig dag iaf. Nu har jag städat lägenheten i 2 h, mami kommer bli så glad. Luktar gott och fint ärä. Det är även fint att jag fårr lite färg på mig hihi. Nu ska jag klä på mig lite för att ta mig till big inn och shoppa grillgrejer, min älskling kommer ju hem ikväll så vi ska grilla och pussas. Imorgon ska jag vara hundvakt gånger 2! Maxinen kommer hit. Hoppas det blir okej väder så man kan busa med dom ute. Juste! Lilla maddisen jobbar ju i telefonväxeln idag så jag ringde och tjattra lite med henne. Sushi och estetfest imorgon? Kanske det kanske. Saknar redan mina bebisar.

Jag tror jag ska kasta mig igenom ditt fönster
rusa rakt in i ditt liv
Du har lämnat mig på den jävligaste av platser
och jag vill ha dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0