Intensivt

Min dag har typ sett ut såhär: Upp klockan 06.00 för frukost, därefter en timmes promenad med hundarna. 08.00-09.30 körskolan. Hem till sis, plugga teori från 10.00-12.00. Promenad med dogsen 12.00-13.30. Mat. Plugga teori 14.00-15.00. Yes! Och nu är halkan bokad. Fett taggad tjej jao. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen cykla till körskolan och göra prov på datorn. Ikväll blir det tacos med papi. Imorgon? Först körskolan, sen leka med mallan kalas brallan, kinamat, malmön och prat verkar stå på schemat, klagar inte. Om en vecka drar jag till peace!

En extra puss till maddis som åker och discotävlar imorgon, EM eller VM i tjeckien eller slovakien(!?) Spelar ingen roll för ni är ju våra svenska mästare vilket som <3 Lycka till bebis, håller alla tummar och tår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0