friday

Hej vänner! Vilket härligt väder vi har hörrni. Igår gjorde jag mitt sista prov innan sommarlovet, behöver inte ens säga mer om vad jag tycker om det. Igår åkte jag och pappa och titta på ny kyl och frys i eskilstuna, och sen åt vi på tuna park. Som ni ser på bilderna nedan så blev det lite mer, oups. Nu sitter jag och lyssnar på håkan och funderar på att ut och gå i det fina. Idag är det pizzabuffé i skolan!!! Woho!

Tänk er, om en vecka är det avslutning och studenten, wow. Vad jag ska göra i sommar? Eftersom jag hade skrivit mitt mobilnummer fel på mitt CV så har jag ju inget jobb... Så det blir väl 100% chill och stek i fattigdom. Jag vill ju så gärna på festival men jag har precis betalat av min gran canaria resa så jag har inte råd.. Men annars ska jag väl gå och fylla 18 och i augusti blir det en vecka dansläger.

Hugz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0