bilisch

Hej pussar. Idag har det varit full rulle! Övningskörde till kungsör där mamma släppte av mig hos min syster. Vi tog cyklarna till hundtrimmern och sedan hem igen. Resten av dagen har jag och Tova busat mest i poolen. Hundarna blev btw jätte fina! Åh lilla zmilla ser ut som sockervadd, bebis. Och max...Ja han ser ut som max haha. Sen blev det att köra till körskolan. Bokade in mig på intensiv teoriakurs nästa vecka och körlektion veckan efter p&l, det går bra nu! Så taggad på körkort azzå. Sen körde jag heeeela vägen till Västerås och tillbaka. Är helt slut i skallen, man måste ju koncentrera sig till 100. Hur som helst så lämnade jag in mobil för den är alltid zero mottagning. Sen åt jag och mami på IKEA, mys. Nu är jag hemma. Ska ut och springa sen duscha sen krypa ner och plugga teori, fan vad jag är bra.

Ha ett underbart lov! Hoppas ni njuter av era jävla sommarjobb, för fan den som klagar. Men hörrni, det här är mitt sista sommarlov så jag ska chilla sönder och leva fattigt som den student(studerande?) jag är! Hugz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0