Pluto

Hej kamrater! Vad händer och sker? Har haft fullt upp med livet så förlåt mina trogna läsare, förlåt!

Kom hem från roadtripen i onsdags, sen på kvällen stack jag och Mickis ut och dansa på B&S, roligt! Inte min grej alls att festa på onsdagar men det är ju sommarlov, så vafan. Sen resten av veckan har jag tagit mig igenom halkan, som för övrigt var väldigt rolig. Har pussas med R och tränat på gym. Igår tog jag tåget till Västerås för att fira fina Madelen som också gått och blivit en färsk 18-åring. Grillning och 5-kamp bjöd kvällen på, senare utgång på Pluto! Kul men ack så mycket folk + att maddis tappa sin ring :( Sen sov jag och amanda hos den andra amanda som har gått ocg blivit jätte sjuk, krya!

Fick förresten jätte fina ringar av amanda i present igår, tack!

Nu ska jag fortsätta min jakt efter någon som vill bruncha med mig på latte när dom öppnar. Asså deras toast är to die for.

Nästa vecka väntar ett intensivt dansläger, ska bli så roligt att dansa igen, hela min kropp spritter!

PUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0