jordgubbar!

Blir inte mycket skriva här inte. Nåväl. Den här veckan har jag typ levt som en vampyr inne och osocial. Jag är fortfarande förskyld men pigg i kroppen nu. Jag har spenderat de senaste dagarna i Kungsör hos min pappa och syster. Har varit hundvakt och busat med min älskling Tova. Riskettan är gjord nu också, skönt! Halkan om typ 3 veckor. Kämpa på elin. Idag kommer världens bästa och snällaste människa hem, robiiiiii! Det är därför jag älskar torsdagar. Det kittlar i magen och man duschar och byter(ibland) ut mjukisbyxorna mot civiliserade kläder, ibland. Tänk att jag fortfarande beter mig som en kär liten 13 åring varje gång vi ses, men det är väl bra? Jag är livrädd för att bli ett sånt där tråkigt par som tar allt och varandra för givet. Men det är ingen risk med oss, vi fortsätter att vara kära och passionerade.*fniss*

Jag saknar så många! Brudarna i västerås ska ha en extra puss, så tomt utan er varje dag. Sen så saknar jag en av mina bästa vänner Malin, men nästa vecka gör vi örebro farligt, längtar. Och hmm det är något mer som händer nästa vecka fredagen den 16 juli...Kommer inte ihåg vad det va ;)

Nu ska jag äta jordgubbar, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0