Inception

Hej bajskorvar. Har nyss varit på bio med Robin och hans syster Rebecca här uppe i Övik. Inception, rekommenderar starkt! För övrigt haqr vi haft en väldigt mysig men intensiv tid här, några dagar till skulle inte skada men man börjar ju få lite hemlängtan. Det gör inte saken bättre att min familj åker bort på torsdag och är borta i över 1,5 vecka. Hur ska jag överleva? Världens mest sällskapsjukaste människa och världens mammagris. Zmillis är någon jag alltid saknar, min bästa vän(hon är en hund).

Lite bitter blir man över att läsa alla statusar på facebook om folk som solar och badar där hemma också, soldyrkare som man är. Men jag behöver ingen sol när jag har min med mig, tihi. Är fortfarande lite ledsen över mitt favoritbloggpar break up, men.. ja men.

Imorgon far vi hem, på torsdag blir det halkan och på fredag ska jag till madde och fira hennes 18 års dag = utgång i Västerås.

buss och kran



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0