Gävle

Tjena! Nu lever jag, typ. Igår bar det av till gävle direkt. Lunchade på stan och sen gick jag och robin och kolla på kläder, jag brät mitt shoppingförbud, men what to do. Sen gick vi till lägenheten som vi fårr låna och sov och plugga körkort. Magen började kurra så vi begav oss ner på city igen och Harrys lockade mest, och vilka goda hamburgare! Helt fantastiska. Till maten drack vi 0,5 liter öl och efter det provade vi mojitos och bullito, surt men gött! Jag testade även rosa pantern, cosmopolitan, rom och cola och cider. Cool brud va? Mycket billigare här än hemma i köping. Det var en väldigt mysig kväll med en väldigt mysig kille och det blev tom lite dans mot slutet, jag menar vem kan stå still med alkohol i kroppen och med americano som spelas? Vi vaknade nyss, eller robin sover fortfarande men det är fint väder så det ska vi väl inte sova bort. Senare idag bär det av till Sundsvall, där ska vi sova på hotell<3<3<3<3<3<3<3 och äta hotellfrukost<3<3<3<3<3<3



(lbåde glad och besviken över att inte fått visa leg nån gång)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0