bathe your skin

Nu är jag på hemmaplan igen, blev en helg i arboga. Igår lekte jag med robin och jonas, dom bada, vi grilla och hyrde film - mysig dag, helt enkelt. Nu sitter jag här och flyter, fyfan vad jag skulle uppskatta robins svala källare nu, olidligt varmt här på översta våningen, olidligt! Jag kan trösta mig med att detta är svalt mot vad det kommer vara på jobbet, då man dessutom måste hålla hjärnverksamheten och kroppen igång. Söndagar är värst, hur kan folk vara så lata? Neeej, nu ska vi inte vara sånna.

Nästa vecka har att bjuda på en örebroresa och en födelsedag, bara roligt vill säga!

But darlin' I'll bathe your skin
I'll even wash your clothes
Just give me some candy
Before i go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0