18 år

Hey mates! Ledsen för usel uppdatering, men hör och häpna, även jag har ett liv utanför mitt rums väggar. I måndags så begav jag mig till örebro för att spendera en heldag med min malin, shopping! Tisdag-torsdag Gävle med pappa, lite shopping där också (kommer snart läggas in på rehab). Blev lite sola och bada i havet också, bättrade på både brännan och förskylningen. Sen ÄNTLIGEN, blev det fredag. Vaknade bredvid min prins, somnade om och begav mig senare till latte för att äta brunch på latte med mami och robi. 18 år hörrni, 18 år. Resten av dagen så skurade jag allt från mig själv till utemöblerna. Sen kom mina underbara och fina vänner och totalgjorde min dag och kväll. Grillning och party at my garden. Sen, håll i er, så tog b&s min oskuld, med storm! Svetten lacka(spruta) och skratten flödade. Tack för en toppen kväll. Och jag måste tillägga att detta var nog den mest perfekta fylla jag uppnått, förlorade talförmågan lite men vem behöver den när ingen hör en. Ett minus var min jävla hosta, som har setat i 2 veckor... Pencillin står på schemat tror jag minsann.

Sitter just nu hos robin med han och jonas(partyking). De kollar på AC/DC konsert och jag läser bloggar. Jag här extremt gossugen, vem är inte det dagen efter?

Så, nu - gos!

TACK, för allt <3

Bilder (lovar på riktigt) inom kortiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0