min vackra du

Han ligger i min säng och är vacker. För varje dag älskar jag honom mer och mer. Jisses, vad gör människan med mig?

Har som got som lov nu. Bara 3 föreställningar kvar. Bal på måndag som jag läntar oerhört mycket till, alla kommer vara så vackra. 3 rättersmiddag och alkohol sitter aldrig fel. Mycket som har hänt, mycket som jag inte riktigt orkar eller hinner ta tag i just nu. Mitt hjärta blir värre och en underbar människa har lämnat oss. Tårarna kommer när jag minst behöver eller väntar mig det. På bussen, vid matbordet och i solariumet. Det är helt sinnes hur snabbt något kan gå.

Något som är roligt är att det är julafton och nyår snart. Och imorgon ska jag på möte med en fotograf som är intresserad av mig och vill ta dansbilder, spännande! Imorgon ska även fina lisa provsminak mig inför balen, är inte ett dugg nervös för jag vet hur duktig hon är! Ska även förhoppningsvis hinna umgås med min robin, som har legat i feber hela dagen. Handla julklappar och fika.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0