go ju

Hej tomtar!
Jag kan börja med att säga att jag alltid tyckt att julafton är överskattad.. Hade nog tyckt det varit roligare om man hade en stor fet släkt som satt ihop att fira med. Men det är mysigt så här också. Är sjuk så jag dör. Förra julen var jag också sjuk så jag var tvungen att äta pencillin. Whats the deal? Hur som helst har jag fått pengar vilket är det jag behöver mest. Har även fått en super mysig blommig pyamas som jag kommer spendera resten av lovet i. En klocka, två blommiga kaffekoppar, tekanna i glas och ett smycke har jag också fått. Smycket från min syster där det står älskad på ena sidan och syster på andra, fint fint fint. Älskar även min tekanna som jag har velat ha ett bra tag.

Saknar min kille. Kommer antagligen inte att träffas så mycket denna helg heller.

Annars är jag glad katt över att jag fick oxfilé, happy snappy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0