trött

Hej partners. Dansveckan är över, tyvär. Har varit väldigt roligt, jobbigt men framförallt givande, ca 4,5 timmes hård dansträning om dan, svetten spruta. Dessutom var det ett härligt gäng! Nu har äntligen min mami kommit hem, som jag har saknat henne. Zmillis och broder också.

För övrigt då? Lite små ångest över att skolan snart börjar, små ångest över att jag snart har körkortsprov, mycket ångest över att jag inte har nå pengar, men trivs med livet ändå. Glad över att min fina (och kanske fulla) prins sover här ikväll och glad över alla mina fina vänner, och familj. Hoppas hoppas hoppas att det blir fint väder imorgon, jag har knappt fått på mig nån sol på jag vet inte hur många veckor så det är jag nog värd.

Jag vill ah pizza, godis och cola, so bad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0