taco

Idag unnade jag mig att sova ända till 10! om en timme bär det av till körskolan för körlektion. Idag ska jag även till kungsör till den körskolan och göra prov, dutti. Har lovat mamma och mig själv att baka tacogratäng också! Längtar. Skulle träffat min maddis idag men hon jobbar och har sig så att åka till vås i 3 timmar känns inte så fruktansvärt värt, en annan dag. Idag ska jag ta gymet med storm, jajamensan. Jag saknar min rockstjärna som har slut på semestern och har börjat jobba i norge igen, nu brudar ska vara glada över att ha era pojkvänner i samma land hela tiden.

Ååå vädret, solen! Kom tillbaka, jag behöver dig.

Recept på den UTSÖKTA tacogratängen

1kg köttfärs
två påsar taco krydda
4dl cremefrech
1 paket filadelfia ost

sallad och taco chips om du vill.

Balnda köttfärs och krydda, bryn köttfärsen tills den är klar

blanda cremefrechen å filadelfia osten (inget av de ska vara light de blir INTE gott) smeta ut i ugnfast form

på med lite riven ost
på med tacoköttfärsen på med ost in i ugnen ca kvar 20 min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0