sjuk?

nejnejenje vill inte! Igår fick jag ont i bröstet och idag hostar jag och är tjock i halsen, fan. Varken har tid eller lust till att vara sjuk, imorgon börjar ju hårdträningen!

Gårdagen för otroligt mysig med min fina vän malin, roligt att bli sminkad! Gillade verkligen min sminkning, svart och goldsotade. Men jag ogillade kajalen, inte min grej. Maliu köpte 2 superfina bilder. Synd att det var så dyrt :( Resten av gårdagen var jag med robin, äckligt mysigt. Vi åt donk och kollade på madagaskar 2. Han är bäst, så jävla underbar. Idag åt vi brunch på Köpings cafe, var helt okej men inget kan slå latte, inget! Jag har i mina dagar ätit på massa oliak cafeer o fik o olika städer, men caffe latte i köping slår fan allt, munorgasm varje gång. Jag har sagt det förut och jag säger det igen - toast nr 7!

Nu ska jag ta bilen till pappa, blir att spela bingolotto och läsa manus. Mysig söndag!

Hoppas alla haft en toppen helg!

(nu är kontraktet för lägenheten skrivet, om en månad är det dags <3 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0