Onsdag?

Är det redan onsdag?! Vad händer? Jag som tyckte att veckorna rusade förbi på sommarlovet, men det är ingenting mot va de gör nu, gisses. Nu sitter jag här och dricker tee med omelett imagen, bästa frukosten. Jag slockande 5 min efter so you think you can dance börja igår...typiskt, men trött tjej.  All nervositet har släppt nu, kroppen och knoppen är helt färdiga haha. Lika lycklig är jag! :D Vi får se fall det blir globen med robin om 2 veckor :) FÖR ATT SE OZZYYYYY!!!!!!!!!!!!!! Vill så hemskt gärna se honom igen, och nu är han i bätttre form än någonsin. Idag ska vi leka i skolan, äntligen haha. Sen slutar jag efter lunch. Måste verkligen få tag i skolgrejer nu, allt är slut överallt, men så blir det när man är sent ut elin!

Va långa mina inlägg har börjat blivit, har jag mycket att säga? Eller är jag bara pratglad? Jagär typ överlycklig att umgås med folk igen, jag har mer eller mindre levt i min egen misär de senaste 2 veckorna. Knappt hunnit duscha, ätit eller sovit haha. Men nu har jag körkortet i handen, seger! Ochd e vare fan värt.

Bjuder på en bild med en läskig blåval*ryser*. Jag tog mig äntligen mod att våga googla på dem, men det kommer nog at yttligare några år innan jag slår upp ordet blåval på youtube hehe, skräcken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0